Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Monday, March 8, 2010

perasan bagus

ade orang tu die perasan bagus.
kenape suke perasan bagus??
ape yg best sgt perasan bagus ni?
kau ingat kau bagus sangat?


bukan ape.


boleh x jangan duk perlekeh orang lain?
kau rase kau cantik ke?
mentang2 orang tu gemuk,jerawat penuh,hitam,macam2 la kau duk kutuk.
kenapa nak perasan bagus?
lain kali kalau nak cakap tu,pikir sket perasaan orang lain.
bile orang lain cakap xelok kat kau,pandai plak kau sentap kan kan?


ingat,ape yang ade kat kau tu pinjaman jek.
syukur sket.bile2 mase je kalau Dia nak tarik,Dia tarik terus.
time tu baru kau rase langit tu tinggi rendah.


tolong jangan bodohkan diri sendiri.
orang lain ade akal dan boleh pikir mane betul,mane salah.
mane kawan,mane lawan.



oh ye,


kau memang cantik.
tapi kat luar jelah,kat dalam xberapa nak cantik sangat.

precaution
orang macam ni selalunye pandai berkata-kata.
jangan terpedaya dengan kata-katanya.


***erk..apesal bile tulis cmni aku rase macam aku pon perasan bagus??

6 comments:

♥ciK-t0ge ♥ said...

erK.. LiLek2..
nam0 memaraH...
takPe2..
bia tuHan je bLs ape die bT k..
be c0oL :)

shakirah samsudin said...

ade aku kesah nox?
haha.

name pun manusia.

eimie88 said...

wei wei wei..jgn marah2...oo..td kat post td ko maksudkn entry ni la ek??..
aku trase taw..uhuk2.. sori the morry taw dibahh..niat dihati nak bergurau senda..aisehh~ tak kne mase lak..uhuu~

eimie88 said...

wei wei wei..jgn marah2...oo..td kat post td ko maksudkn entry ni la ek??..
aku trase taw..uhuk2.. sori the morry taw dibahh..niat dihati nak bergurau senda..aisehh~ tak kne mase lak..uhuu~

Nida said...

Jangan dilayan orang yg perasan bagus ni.. buat tak tahu je...

Ryan Valentine said...

mmg ade org camtu..
ingat die top la kan sbb die lum jumpe agy org yg lebih bagus dr die..
hihiii