Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Wednesday, March 10, 2010

Good Luck my bro!!

Sekarang ni my famili (mak,ayah,adib dan aus) dalam perjalanan ke MRSM kepala batas.
yelah,rini kan result SPM keluar!oh my!!
Tetibe je aku cuak.macam aku plak yang nak amek result SPM.

Baru je tadi hantar mesej kat aus :

peringatan : tulisan kurus adalah aku(sebab aku kurus)
tulisan bold adalah aus(sebab die gemuk)

'Salam.Dh sampai ke?kat mane?moga dapat result yg cemerlang.ameen'


'Ameen..br smpai taiping..lg 1jam lg..doakn aku taw..cuak la..'


'Ye,aku doakan..rileks la insyaAllah ok je.sape lg ikot?'


'mak,ayah n adib je..kalu result x gempak cm ne ar?'


'gempak punye.rileks la rezeki ada dimana2..hehe'


'Doakan aku tau..klu result x gmpak jgn terkejut..hehe.. :( '


'Ameen..rileks je.tp apesal aku plak yg b'debar2.haha'


'2 la pasal..aku rileks je..klu aku dpt result gmpk ko nk bg pe?'


'Aku bg ciuman.haha.tgk la nnt.blanje makan sudeyh.haha'


'Asyk mkn je..pe kte blnje bnde len..'


'Ahh..ape2 pn tu result kuar dulu.haha.nnt msg ek ble dh taw'


'orait'



Muhammad Firdaus.anak ke-3 dan adik aku yg ke-2.
aku doakan ko dan kawan2 ko serta adik2 kawan2 aku dapat result gempak.
ameen.


oh ye,yg lain pon good luck ok??


SPM penentu hala tuju hidup kite lepas ni.am i right??

tapi kene ingat,rezeki Allah di mana2.so,jangan risau sgt.kalau result xgempak pon,jgn kecewa sedih ape sume ye.doa dan mohon kepada Allah.


=)

No comments: