Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, May 7, 2009

Bermula sebuah perjalanan...

yeye..hari ni tamat la sudah program..berpisah la kami sume dan akan berpindah ke rumah masing2.em,bukan pindah tapi balik ke kampung halaman.rindu pada mereka yang tersayang sudah tidak dapat dibendung lagi.cuti selame lebih kurang 2bulan.insyaAllah bulan jun ni akan bertolak ke Beijing.itu pun xtaw lagi sebab skang ni dunia dihebohkan dengan wabak penyakit selsema babi.aduhai..macam2 bala yang Allah turunkan sekarang ni..mari la kite same2 berfikir nape jadi cmni.ape2pon sume nye datang dari kelemahan,kejahilan manusia itu sendiri.

ok,back to our topics,cuti nak dok umah tolong mak meniage.pastu kene cari tajuk untuk wat psm(projek sarjana muda).hmm..pejam celik pejam celik dah nak masuk 3tahun aku kat UTM ni.akan jadi senior sem depan.akan menjalani latihan industri dan merase peritnye wat psm..orang kate psm ni susah.kalu boleh xnak extend.aku nak grad on time.aku nak kawan2 aku pon grad sekali ngn aku.InsyaAllah.doa same2 ye kawan2 :)

Balik cuti ni kene mantapkan lagi skills.ade skills ade keje.pointer untuk final exam ni pon harap2 ok la.kalu boleh nak sambung wat master plak.InsyaAllah.kalu ade rezeki.doa banyak2..
Yup.banyak keje kene buat.banyak mende kene fikir.em,lapo la plak...hehe.

esok??balik gombak..
bas pukul 11 pagi.
mak ayah,jemput nur kat pudu k..

No comments: