Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Tuesday, May 5, 2009

kau lah idaman..

Wah,sumpah rindu kat blog ni.2minggu meninggalkan blog terkontang-kanting sendirian menghadapi kehidupan di alam maya amat menyeksakan jiwa dan ragaku.tapi lagi terseksa hidupku kerana berjuang di medan peperiksaan dengan berbekalkan ilmu yang xkurang hebatnye.ewah.aku study bagaikan tiada lagi esok,lusa,tulat,esok kepada esok kepada esok kepada esok bla bla bla bla....iya iya lah~~suke dengar budak indon ckp cmni.tibe2.

today,5 mei 2009.last paper ialah pada 2 mei 2009.dah 3hari abeh exam.aku still kat utm puncak letaknya...(bangun sume berdiri tegak sambil nyanyi lagu Keunggulan Terbilang skang.jangan lupe tangan 2 yang penting ye).okeh.rase bangga kejap kat UTM.nape ni?nape?semangat patriotik bermonolog dalaman.dah dah.

--dibah,nape ko dok UTM lagi?ko xrindu ke kat mak ayah yang menantikan kepulangan anak2 di kampung halaman?
++rindu weii~sape kate xrindu meh sini aku sepuk sket muke die biar die sedar.aku dok sini ade kelas.
--kelas ape?
++kelas programming...
--programming ape?
++mcm2 programming ade.ko nak yang mane??yang besar,kecik,tinggi,rendah,comel,comot.....
--eh eh,dibah ni biaw betul?
++betul la..xcaye ke aku cakap?percayalah...
--em,susah nak percaye kalu ko yang cakap.
++eh,aku cakap lagi telus taw daripada shak ngn farahainee.dorang tu lagi la.adoi~~sakit jiwa raga ckp ngn dorang
--ha...yang tu aku percaye!!

HAHAHAHAHAHA


2 comments:

shakirah samsudin said...

kurang ajar kau.
kau sini!
haha.

cinta sang ratu... said...

kau la meh sini..
haha