Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, May 7, 2009

Murah Rezeki..

Alhamdulillah..selame 2 hari ni aku dapat makan free..yeye!!selame seminggu berkampung di utm (walopon dh abeh exam) aku hidup dengan penuh terseksa.sebab ape?xde duit nak makan..dalam poket aku ade seringgit bersamaan dgn 100 sen.so,bayangkan bagaimana aku menahan nafsu ku..haha..tengok orang makan,glurrpp!!telan air liur je.. ;p

Alkisah makan percume bermula apabila lecturer ku,Datin Normal menjemput aku,alia dan sabrina ke malam jamuan perpisahan senior tahun 3scv(graphics and multimedia software dinner memoirs).tujuannye adalah untuk melihat bagaimana cara menguruskan majlis..so,dengan excitednye kami pon pening kepale sebab xtaw nak pakai baju ape...tema dinner plak 'TROPIKA'..mane nak cari baju cam Hawaii ni?hehe..last2 pakai blaus je.malas nak pikir panjang.bukan majlis untuk kitorang pon...kan kan??

Maka pada malam tu(Rabu malam),bertolak la kami ke tasik UTM yang indah ini.ade ayam BBQ,sosej,nasi goreng,sate,buah,koktel and macam2 lg..wow,sedapnye!!bak kate ipin bile tgk ayam goreng...ramai gak lecturer malam tu..kami 'tolong' hidangkan ayam BBQ kat VIP(lecturer la...)..tapi,yang xtahannye bile dorang nampak muke kami,banyak betol soalan..itu ini begitu begini..ayoyo..malu tol ade lecturer cmni.haha.gurau je..

Antara dialog/soalan mereka ialah:
-aik,muke ni lagi...
-eh eh,nape korang ade kat cni?
-eh projek dah siap blum?pegi wat projek jgn dok cni
- bla bla bla...

kami hanye mampu tersengih...segan gak sebenornye tapi nak buat macam mane?dah ade yang menjemput..kan kan??bak kate Dr.Abdullah,"ape yang specialnye kamu bertiga ni?nape kamu?nape bukan orang lain?"...aiseh..susah nak jawab tu encik...kami pon xtaw nape Datin jemput kami..kami datang je la.nak nak time duit ngn kering ni..btol x?bak kate orang,rezeki jangan ditolak...hehe

kami pon makan la dengan girangnye..lalalal..sambil borak2 ngn Dr.AB..pastu Dr.Shafry pun nak menyelit..jeles la tu..haha(nape poyo sgt ni dibah??)..ampun encik Shafry,jangan potong markah AD saye.saya orang susah. ;)




gadis-gadis ayu..


The Night of Memoirs
xnampak muke aku.....btol ke aku tu??..hiii...

----------------------------
malam seterusnye,ade BBQ lagi..kali ni ngn budak2 graphics yang join program ni.makan secare banyak dan gembira dan gelojoh..hahaha.erk..xla gelojoh mane..hahahaha..aku suke makan free..2hari berturut-turut makan free..malam ni ade lagi x?hehe..

No comments: