Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Monday, August 10, 2009

Khas Buat Engkau

ya engkau la yang aku maksud kan...

kepada saudara Zulkarnain, aku dah balas dah komen ko yang bertarikh 27 Mei itu.
maaf kerane lambat balas.saje je nak wat ko tertunggu-tunggu.
ke ko xtunggu??kalu xtunggu pon ko kene gak bace sebab aku menaip dengan hati.
maksud aku bukan nak bagi hati aku kat engkau.
bukan.
aku menaip dengan penuh semangat Allahuakbar.eceh.
adus.sebenarnye xnak wat blog ni jd blog politik.tp sudah terlajak perahu,xleh gostan balik..u-turn bleh kot.HUHU..

ni last warning.aku xnak dah ko komen2 ape sume.kalu nak debat sangat wat appoinment ngn aku pastu kite jumpe kat Kafe Mak Jah ke ape ikot ko la asalkan ko puas hati.ok??

lastly,terime kaseh kerana sudi respon ape yang aku taip ritu.
aku saje2 je tulis entry cmtu xsangke plak ade yang sahut cabaran nak debat ngn aku...

pautan ke entry yang sungguh epik

tahniah buat engkau Zul!!

TAKBIR!!ALLAHUAKBAR!!

No comments: