Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Tuesday, August 18, 2009

minggu yang aktif dan sehat

salam semua..
bertemu lg kite dlm segmen aktif dan sihat pada minggu ini.
hari ini saya akan melaporkan kegiatan hujung minggu lalu yang penuh dengan aktiviti yang sihat dan berfaedah.
saya mulakan dengan hari jumaat tanggal 14 Ogos 2009..
kisah bermula apabila saya menerima panggilan telefon drpd wani..tuut..tuuuut..

+helo assalamualaikum...
-waalaikumsalam,dibah!mlm ni kitorg tdo bilik ko leh??
+boleh..dtg la
-ok..meh la main badminton..kitorng kat dewan ktr ni..papa pon ade.. +hah?yeke..boleh jugak..ko ngn ikin ke??
-a'ah.cepat la turun
+ok ok.jap gi aku sampai...

dengan sepantas kilat,saya pon menyiapkan diri yg xberape nak siap pada hari tu..
kitorang main badminton dari pukul 10.30 mlm sampai la 2.30 pagi..best woo..wani xreti2 penat..die kate die minum radix pagi td..(i dah promote untuk u wani ;P )
so,mlm tu wani n ikin tdo bilik saya dan Alia.sampai bilik semua kebuluq..lapaq nak mampoih..(dah la org tu makan sate xsimpan pon utk kite kan kan?? xpe2...)

esoknye plak (15 Ogos 2009)..saya dan Alia merajinkan diri pergi berjogging di pesiran pantai menikmati keindahan ciptaan Tuhan.(tipu di situ)
UTM mane ade pantai..tasik busuk ade la.tp best sebab kayak di tasik busuk siap terminum air die lagi.ni semua Nicholas anak Guwang punye pasal..fghkjlkdf!!

ok sambung.

angin sempoi2 bahasa pada petang itu dan kami berlari-lari anak di sekitar KTR,KTF dan Pusat Kesihatan.sangat sihat sebab lalu pusat kesihatan.ok.pusat kesihatan tidak sihat kerana ia adalah untuk orang sakit.

Ahad,16 Ogos 2009-kayak time!!lame dah xmain kayak.first time main mase tahun 1 pastu dah xmain-main dah sampai la ahad ritu.ceh,ayat 'dah lame xmain kayak' tu macam selalu main je.HAHA.saya bersama beberapa teman menjadi fasilitator kepada junior2 kami(tahun 1 dan 2).meh cni aku buli korang.tu la sombong lagi jumpe bukan nak senyum tegur apetah lagi(tujukan khas buat tahun 2)tapi bukan semua la macam tu.fghjklasdf.ayyok,mak hayam dah marah.cukup cukup!ini adalah entry yang sehat.marah tidak sehat ok.

banyak aktiviti yang dijalankan antaranye ice breaking,game apetah-xtaw-name.ade la dalam 4 game untuk mengeratkan silaturrahim sesame ahli kumpulan.kalu xerat lagi xtaw la nak kate ape dah.ceh,macam la usaha sangat keras pada hari tersebut.kami group terakhir main kayak yeeaaaay!!ok dah xtaw nak tulis ape dan seperti biase mari menonton picca comel kami budak tahun 3..(kasi highlight skit ayat ini)


ini manusia comel


ini group 3 comel.


ini kayak comel..


ini of coz faci comel..

ok,dah abes...
sekian saje laporan daripada saya Nur Adibah Ahmad Saifuddin..
kembali ke blog masing2.


No comments: