Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, August 13, 2009

terbukti sudah...

setakat ni dalam bank aku ade USD 62,167..
tulah berkat kesungguhan aku selame ni..
mencari rezeki halal untuk tanggung pembelajaran aku kat cni..
cit,halal ke cari rezeki cmtu?? T___T(sumpah xkan wat cmtu)

bestnye kalu duit aku mmg banyak mcm dlm sorority life..
ak nak p slimming centre kuruskan badan pastu nak beli baju byk2..HAHA.pemalas gle seyh..
xpe,aku nak belajar rajin2 pastu bukak syarikat kumpul duit banyak2..
ble ade duit mcm2 bleh buat kan..insyaAllah.yang penting usaha + doa + tawakal...

semalam terdengar ura-ura yang UTM akan cuti selepas tamat konvokesyen sem ni.
tapi xdapat dipastikan lagi sama ada ura-ura ni datang dari kura-kura ataupun dari sumber yang boleh dipercayai.oleh itu,marilah bersama-sama kite wat solat hajat agar UTM pon cuti..yeaaay!!(ceh,patotnye solat hajat supaya wabak hayam ni xmerebak)

hah?ok bukan wabak hayam.wabak H1N1 la.em,makin serius.harini dah 51 org mati.semalam juga dengar2 kate sebenarnye ade seorang student perempuan duk kolej tun fatimah(kolej paling gedik!!menyampah i) meninggal sebab H1N1...takotnye..makin berleluasa nampaknye wabak dari babi ni.syyyhhh...kat UTM pon banyak gak babi taw.sem lepas ade kawan kene kejar dengan babi hutan kat kolej 9.gile kau.pecut la ape lagi kang kene sondol xpasal-pasal je..T___T

kalau btol minggu depan dapat cuti,aku perlu bereskan semua keje2,asignment2 dan tutorial2 daripada lecturer.chaiyokk!!
xsabarnye nak balik...nak balik..nak balik..!!

ok,mari layan picca comel dari saya.HAHA...
sape yang gelak tu??tampar kang...

oh..kek ni sgt sedap.
ditambah lagi dengan kesegaran strawberri milk shake..yummy!!



nak nasi hayam penyet!!(tetibe)

semalam dok belek2 fb,aku ternampak la sesuatu..apekah?siapekah?
jeng jeng jeng..jangan jeles ha..
terbukti sudah yang aku mmg cute-mute.. ;p(sila jangan muntah)


sila klik untuk paparan lebih cute ;P

selame ni aku ckp diri sendiri cute tapi xde cop pengesahan dari sirim(ceh,selame ni aku cop sendirik2 je..)

so,sekarang ni benarlah bagai dikata...HAHAHA

2 comments:

Fara Na-q said...

hahaha..
comel la diba..
terhibue kite baca celoteh diba:)

cinta sang ratu... said...

yeke..hehe
terime kaseh..
farah pon cumel!!