Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Wednesday, August 12, 2009

Wabak Hayam

penat la wei minggu ni..disebabkan wabak mak hayam tergebuzz..sume kawan2 jd hayam.xpaham aku.ni sume angkara dia.dia yang bajet diva.diva ke nyah??setakat ko nak mengaku diva tergebuzz baik xpayah la..sume org taw ko x tergebuzz pon..ape ntah aku merepek ni.sape xpaham wat2 paham la ye.sape yang paham sila gelak beramai-ramai.yang xpaham pon gelak la jugak sebab td aku soh korang buat2 paham kan.. :D

pada aku,wabak ni sangat serius.lebih merbahaya daripada wabak H1N1 yang melanda negara kite sekarang ni.kawan2 hayam aku pon xbleh nak tolak hakikat ni.oleh itu kami namekan miggu ni sebagai 'Minggu Hayam Tergebuzz'.silap-silap haribulan jadi 'Bulan Hayam Tergebuzz'.ayyok aku xtaw ha...HEHE

lawak la ingat2 balik..asyek nak gelak je.Shak,ko la ni..diam2 sudah la.busy body sangat.dah la jadi follower secara private.apekah motif anda??

ok uolsss...jangan la korang sebarkan wabak ini kepada hayam lain.cukup la kite2 je jadi camni.mak xsanggup nyah..

kepada si Wani dan si Ikin,nak nasi hayam penyet ke x??aku xterlibat dalam konspirasi korang k..ingat la perjanjian kite.sejak bile cuak ni..kepada Farah,status aku memang terbaik!!terime kaseh.

**xsabar nak makan nasi hayam tergebuzz penyet.

No comments: