Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Tuesday, June 1, 2010

Mampukah Aku?

………………….

Tak tahu nak mulakan bagaimana.

Rase mahu menangis sahaja sekarang ini.

Tak boleh tahan dah,memang dah menangis.

Crying…………………

Adibah,hitung kesyukuranmu,bukan kesukaranmu!! Ingat itu!

Aku manusia yang tak bersyukurkah?tidak puas dengan apa yang diberi?

ye,aku mahukan lagi lagi dan lagi!!

Aku tak sekuat yang disangkakan.Aku lemah.Aku tak macam Mak.Aku nak jadi kuat macam Mak tapi aku tak nak jadi macam Mak. Aku nak yang lebih baik.

------------

Istiqamah.Susahnya nak istiqamah.Susahnya nak buat baik.Aku perlukan seseorang untuk bantu aku,bukannya membebankan dan menyusahkan aku.Seseorang yang boleh bantu.Siapakah??Siapa yang mahu bantu?Alhamdulillah hati ni masih utuh melawan.Alhamdulillah.Adibah,kau hanya perlu istiqamah and put your trust in Allah.(I will, insyaAllah.please pray for me J)

Aku Kuat!!

Aku Tabah!!

Aku Pasti Boleh!!

Allah tak kan uji hambaNya dengan sesuatu yang tidak mampu mereka pikul.


Mengharap redha-Mu Ya Rabb....


No comments: