Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Wednesday, June 2, 2010

Hati Yang Amin Sakiti

Ku hanya bisa menyatakan apa yang ku rasa…

Eceh.maaf jika sumbang.Lagu Rossa ni takde kaitan pon dengan aku (buat masa sekarang lah).Harap sampai bile bile pon memang janganlah ada kaitan.Harap sangat-sangat.Sekian,TQ.

Sekarang berkumandang pula lagu Akim,Inilah Cinta.Tak tahu lah sejak bila entah aku layan lagu ni.Takpe,layan saje.Macam best jugak kan.Oh,Amin suke tiru gaya rambut si Akim ni.Die ingat hensem la kot.Takpe,layan saje walaupon macam poyo hehehehe.Amin,Happy belated birthday!

Semalam birthday Amin.Aku hanya mampu hantar mesej mengucapkan selamat bla bla bla bla.Itu saja yang mampu buat masa sekarang.Buat masa akan datang,insyaAllah la akan ade perkembangan yang lebih positif contohnya memberi hadiah,bawak bersiar-siar atau pon belanja makan.Sekarang sengkek lagi takde pendapatan kan..Dah kate surirumah,mane nak datang pendapatannya?pendapat boleh la nak bagi.Harap Amin faham :D

Amin, aku tetap sayang kan kau walaupun....

...kau suke merajuk.Cakap sikit merajuk,cakap sikit merajuk.Tak tahulah sebab apa tapi takpe,kau tetap adik aku.Mungkin ade kaitan dengan hormon [?] ataupun keturunan.haip,haip!

...kau suke lawan balik cakap aku dan Mak dan Ayah dan Mamat dan Aus dan Adib.Kadang-kadang rase macam nak sepak je mulut kau tu tapi takpe,sabar sabar.perghhh,ganas kan aku?

..bile makan kau suke tak tinggal sikit untuk orang lain.Wah,berselera sungguh bila hang makan.Kalau nampak lauk tu sikit,kau pon habiskan terus ye.Tak de pon nak tanye dulu ada tak sape-sape yang belum makan lagi ke..ape ke..kau cekik sorang sorang.Takpelah,aku faham..kau kan selalu penat?

info : tagline Amin adalah "penat laa..."

...kau selalu buat aku ulang bende yang sama setiap hari.Contoh :

-lepas balik dari sekolah,ko akan mandi dengan Adib pastu wat bising kat dalam toilet tu.ish! dah la time maghrib boleh plak gurau2 dalam toilet tu.Orang cakap 10 ribu kali pon kau buat deeeekk je.Setiap kali nak mandi,aku kene ingtkan jangan bising,jangan bising!,mandi cepat!,mandi cepat! dan hasilnya...........................tetap sama.Ya Allah,beri kan aku kesabaran.

...kau selalu dengki dengan kitorang.Bile kitorang balik cuti sem atau cuti sekolah,kau pon tibe-tibe bertukar menjadi malas secara mendadak.Tak boleh Mak mintak tolong sikit,mesti dengki dengan kitorang sebab Mak tak suruh adik beradik yang lain wat keje.hahaha.Tulah,sape suruh time lahir dulu kuar ikut saluran yang salah?Kitorang sume normal. (tak de kaitan =p)

...selalu jugak tak puas hati bila tak dapat barang yang diminta.Orang lain senang-senang je dapat sebabnya yang lain duk asrama,memang lah kene beli barang-barang tu sume kan selain dibuat stok di masa kecemasan.Bila tak dapat,merajukkkk...Tulah,orang soh sekolah asrama tak nak.Kan sudah rugi??wakakaka


Ahhhh..banyak la lagi kalu nak list kan semuanya.Tak larat dah nak taip dan pikir.


Amin,jadilah matang sikit ye.Aku tengok Areep dengan Azim matang je tapi apesal kau macam budak budak lagi?Bukan aku je yang cakap camtu,kawan-kawan aku pon cakap camtu gak.Mak pon cakap macam tu.Cik Aya pon cakap macam tu.Mak Cik Angah pon cakap macam tu.Semualah cakap macam tu.Kesimpulannya,kau memang tak matang lagi.


Kalau Amin gaduh dengan Adib,hmmm...Amin nak jugak menang.Gaya tak macam abang langsung! tapi takpe,kami tetap sayangkan kau =)


Hebat lah tajuk di atas.Tajuk lagu Rossa + Amin = Rosak.


No comments: