Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Wednesday, June 30, 2010

Countdown

Cemburu melihat kebahagiaan orang lain...

ye,saya taw tak baik berfikir macam tu kan?

nak tulis blog pon takde idea sebab hidup yang tidak berapa best.Setiap hari serabai saja duduk di rumah.Semangat kan dah hilang.Harap naik sem baru nanti,semangat kembali bertakhta di hati.ceh,macam lagu Farahdhiya.Karaoke lagu ni memang feeling habis woooo.

Saya mengaku memang saya tak banyak kawan kat kawasan perumahan ni.Saya rasa mereka tak berapa suka berkawan dengan saya (bukan semua lah).Apa yang saya dah buat?saya pon tak tahu.Ini bukan reka cerita ye tapi memang saya tahu ada yang tak suka kat saya.Takpelah,saya tak kesah sangat pon sebab aku bukan rapat pon dengan kau.Sekelas masa sekolah pon tak pernah.Pastu tetibe cakap tak suka kat aku aik???macam la dia kenal saya ni macam mana.Dia tak tahu tu,berkawan dengan saya sangat best walla walla bimbeng!

Walaupon saya tak ramai kawan kat sini,tapi saya ada ramai kawan baik kat sekolah,matrik dan UTM.Dorang semua best!

Tapi dorang semua duduk jauh-jauh belaka.Saya ni pulak jenis tak berapa suka keluar rumah kecuali bila datang mood keluar jalan-jalan,habis lahhh..meroyan tak tahu nak keluar berfoya-foya dengan siapa.heh.

Lebih kurang 2minggu lagi nak mula sem baru dan insyaAllah sem yang terakhir buat saya dan kawan-kawan di UTM.Perasaan malas masih berlegar-legar tapi dalam masa yang sama,saya juga rasa seronok sebab nak jumpa kawan-kawan..happy-happy dengan dorang..kalau boleh,tak nak sedih-sedih...

.................................
.........................
...............
.........
....

Percubaan untuk upload gambar kawan-kawan bersuka ria tidak berjaya kerana masalah yang tidak dapat dikenalpasti.Harap maklum.

Buat kawan-kawanku yang membaca blog ni,semoga hubungan kita semua kekal sampai bila-bila dan kenangan bersama korang akan aku ingat sampai bila-bila.


Lots of love,

Adibah


No comments: