Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Friday, April 30, 2010

"Nape Ko Cakap Aku Laser Ek Hari Tu??"

Baru balik daripada makan tengahari buat kali kedua dan terakhir dengan staff ofis.best!
macam macam yang kami borakkan dan macam ade segmen luahan hati tapi macam tak ade.pelik bukan?

Akhirnya tadi saya telah meluahkan ape yang terbuku di hati saya selama ni.masihkah anda ingat insiden mengenai staff laser loser itu??

Rasenya die tahu yang memang saya tak puas hati dengan die atau dengan kata lain,terase hati.ok,bukan terase hati macam merajuk ke ape.bukan ye.aishh,susah la kalu nak kene explain.haha.emo tetibe.

Sebentar tadi,die kate,sape yang tak puas hati ke,ape ape lah,bagitaw la sekarang dan saya dengan berbesar hati,meluahkan ape yang terbuku.ehemm

"Nape ko cakap aku laser ek hari tu??",

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Malangnya, saya bertanya di dalam hati.pastu kat dalam kete menyesal sebab tak luahkan ketidak puasan hati ini.heh,ntah ape ape je kan?Takpelah,i dah maafkan die.biarlah itu menjadi kenangan sepanjang menjalani latihan praktikal kat Bukit Jalil ni.

Tapi tadi die kate,kalau tak bgtaw sekarang pon,bgtaw belakang belakang pon ok,bgtaw kat emel ke,facebook ke...*ade aku kesah??tak hingin aku..haha.

opss,kate dah maafkan. =p
ye,betol la dah lupekan pasal tu.
i senang hati nak balik umah ni.oh,tak sabarnye...kejap lagi mak datang ambil..makkk



4 comments:

nickzdagreat said...

hghaha... asal xtanya td ek? hahah

alya said...

sabau eh...tkpe,nnt email2 la dia. fb dia ke klu stil xpuas ati...maafkan adalah yg terbaek!!GO..GO DIBAH~

cinta sang ratu... said...

nick,aku nak tanye tadi..mmg dah siap wat ayat lg dalam hati tp ntah la..xterkeluar plak.haha.dah la die asyek2 pndang aku bile ckp pasal luahan hati.haha.biar die =p

cinta sang ratu... said...

haha..alia ni..kan sy tulis kat atas tu,sy dah maafkan die.haha.