Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, February 18, 2010

Thanks!!


Bestnye bile ramai yg join contest.seronok dapat bace cerite korang.seriuss!!
xsangka cerite2 sedih pon ade...yelah,selalunye kenangan manis je yg kite akan kenang smpai bile2 kan..kalu boleh,cerite sedih tu,xnk ingat dah!(tu aku la..hehe)


thanks sgt2 sudi join.i ingatkan,xde sape nak join contest ni.yelah,mcm leceh kan kene cerite2 la ape la.hehe..byk kali pikir,nak wat ke x?nak wat ke x?last2...letak jugak entry tu..Alhamdulillah,dpt sambutan gak la..TQ! =)


aku xtaw la muke aku cmne time bace cerite korang tu taw..mmg kelakar la aku rase..yelah,aku ni jenis kalu bace ape2,mst kejadian tu terus terbayang kat kepala otak ni.pastu jap gi gelak sorang.housemate pon pelik pesal die ni gelak sorang2 ni??mcm2 hal dlm dunia ni.mcm2 pe'el manusia ade bile aku bc cite korang..hehehe.


bile bace cerite sedih plak,wat aku berpikir panjang..ade 2 cerite sedih kalu xsilap aku..cerite kat umah orang tua2 and cerite pengorbanan seorang ibu yg sanggup mengandung walaupon die taw,berisiko!hmm..xsangka akn bace cerite mcm tu..disamping berhibur,bleh juga dpt teladan dr cerite2 realiti ni..


kepada semua contestant,THANKS!!
kepada yg BELUM join lagi,silalah join ye..maseh ade waktu lg..hehehe


TARIKH TUTUP : 23 FEBRUARI 2010


p/s : actually,susah jugak ek nak decide sape yg menang..maybe akan pilih 10 terbaik and wat cabutan bertuah kot..ok x?hehehe...doa2 lah ye,mane taw kan kalu bertuah,boleh menang dapat hadiah..... =D

yours truly,


-adibah -

3 comments:

enyheartsdiamond said...

taktaktak..kalau cabutan bertuah mcm ikot nasib je..x sesuai untuk contest gini..sebab contest ini memerlukan gaya penulisan yang menarik..

cadangan!

biar juri je yg pilih..

Anonymous said...

sokong kata eny!!

Alya said...

salam...
hehehhehe... cerita sedih?????
kalo dberi peluang.. mmg ingin tuhan hilangkan saje ape2 cerita y menakutkan dlm hidup... Tp.. kdg2 cerita begitu adalah untk pringatan diri... & kesedaran utk smua org..

**sememangnya ia kekal dlm snubari.. x mungkin blh lupa.. walaupun bg org itu cerita y yedihkan... Namun bg sy itu kenangan terindah... Krn mjadi insan tpilih utk melalui saat2 itu.. utk ksedaran diri.. utk pgampunan dosa...

Terima ksih cz dh terjah.. sbnarnya sy mmg suka msuk contest y memerlukan cerita.. x kira sedih k.. happy k.. cinta k... cz ini semua dpt meluahkn perasaan y tbuku..

THANKs...