Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Tuesday, February 2, 2010

Dunia kecik..pelik..

Betul la bile org ckp,dunia ni kecik je sebenarnye..pusing2 jumpe orang same jugak..
kawan aku,rupe2nye kawan kepada kawan aku..
kawan baik sendri,awek kepada kawan baik pakwe sendiri..(contoh)

kadang2 terpikir,mcm xberkembang je dunia ak ni.
maksud aku,dunia aku = hidup aku.
tp sebenarnye banyak bende yg xdisangka2 berlaku dalam hidup
dan mewarnai perjalanan hidup ini..Alhamdulillah..


mmg benar..
ade hikmah di sebalik ape yg berlaku..
jgn sesekali menyesal dgn ape jua tindakan atau keputusan yg kite ambil
kerana kite xtahu ape hikmahnye atau ganjaran yang diberikan oleh Allah untuk kite hamba2Nya..




yang benar,

orang yg dunianye kecik jugak.




nak tunjuk felt yg shak buat ni..hehe
cntik kan?kreatif btol la kwn aku sorang ni..
ak xreti la nak wat mende kreatif2 ni..hehe
thanks k shak..


em,tertanye2...D tu ape?
dibah?debab?debomb?hehehe...
nick kate dugong..kuang asam punye nick!!
farah lg xleh blah,ade ke kate D = dungu??
cessss...!!


p/s : tp kalu buat dosa kene la menyesal ye.dan berjanji tidak akan mengulanginya lg.dalam erti kata lain,bertaubat la.jgn tau buat je!

p/s/s: oh ye,dunia mmg kecik..rupe2nye si shak ni sedara ngn aku (waris la ni).ngeh3..bilo omak shak dongan abah den borak yo pasal warih,semuo kenai..xsangka cekkkk...(tetibe ckp utagha)



7 comments:

Mimy Marizd said...

btol2.ak sokong.pusing2 jmpe org yg sme n ade kaitan.hee.

cinta sang ratu... said...

tu la kan...cm ko n aku la.kwn ngn farah n alin..hehehe

shakirah samsudin said...

wahhh siap promote agi.
susah2 je.
nnt letak url blog aku skali tau :p

pusing2 rupenye kite sedara.
hahaha

alya said...

ayat cnth tu sy sukeeee...haha

cinta sang ratu... said...

dah link dh..hehe
taw xpe,sedara rupenye kan kan?hahaha

alia,ape yg awk suke sgt?haha

Ah Fatt said...

memang dunia kecik akak ku
kita adik beradik kan

cinta sang ratu... said...

hai adik fatt.. =p
sehat?