Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Sunday, February 21, 2010

hari isnin adalah hari penyeksaan

sebab ape?
sebab hari isnin orang dah start kerja (gejala malas ni) ...kalau kerja dah siap ok la kan.ni kerja tak siap2 adeii.susah hati woo..bikin hati gelisah saje.bila boss keluar masuk opis je muke sume serius je hadap coding.konon2 buat kerja la tu.padahal masing2 sibok dok hadap bende lain.tapi bukan selalu macam tu ok...kadang2 memang betul2 buat kerja pun(aku la tu)..

ehem-ehem.

jam di dinding menunjukkan pukul 12.10 tengahari.
lambat lagi nak rehat.
ok sambung.


ni macam mane nak masuk kan ArrayList ni??berape lame dh aku cube wat bende ni..tp xdapat2.kalu nak wat arraylist biase boleh je.tp ni nak simpan coordinat xdapat2 lagi ni.Tajul pulak mule2 soh aku wat multidimensional arraylist pastu xjadi soh plak wat arrylist satu-satu plak.masalah skang,macam mane nak masukkan coordinat tu dalam arraylist ni?bile click kat webBrowserGE,akan dpt titik coordinat bumi,dan titik coordinat pertama masukkan dalam arraylist[1].click lagi kat webBrowserGE pastu titik coordinat yang baru akan dimasukkan dalam arralist[2].n then wat garisan antara titik ccoordinat tu.



aku wat projek gune c#.languange ni baru lagi dlm tahun 2007 camtu.kalau xsilap la.


korang paham ke ape aku merepek ni?
confirm xpaham kan..
sje je nak peningkan kepale otak korang..yess!!

sesungguhnye,aku suke programming!
suke sangat!!
serius suke sampai nak nanges.
kalu dapat solve problem ni mmg best la wei...
Ya Allah,tolong la beri aku ilham....


I want to get away from all this harsh reality, oh!

2 comments:

... said...

aku hari hari pon xbes

sebab kene bangun pagi gosok gigi lipat selimut basuh kain kemas bilik pegi kelas balik kelas

hahahahha

cinta sang ratu... said...

kalu cmtu ko XPAYAH la bangun pagi gosok gigi lipat selimut basuh kain kemas bilik pegi kelas balik kelas.

hahahaha