Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Saturday, July 11, 2009

Wanita


Aku Wanita punya hati nurani
yang xdapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
dan membuat tuli telinga

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini....

Cintaku ini anugerah terindah
dari yang Maha Kuasa
cintaku padamu xpernah berubah
meskipun kita berbeza

Oh apakah salah jika kau menyinta
Apakah salah jika enkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini...

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata pilihan hati
belahan jiwaku ini...

Wanita....


p/s:saje2 je ni..suke lagu ni.tu je.HAHA.alasan untuk menyidai muka sendirik.tp xpelah,blog sape ni kan??xde sape pon nak tengok...

No comments: