Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Monday, July 6, 2009

Keunggulan Terbilang

tetibe rase nak nyanyi lagu UTM...hehe
mari nyanyi bersama-sama...
1..2...3!

Bersama kita menjulang
keunggulan terbilang
ke mercu jaya kita usaha
UTM puncak letaknya

Martabat keilmuan
cendekiawan beriman
cekal bersama takwa
menara cita-cita

Kami anak kandung
UTM rimbun bernaung
usaha kami bukti cintamu
Dikau persada ilmu

Keazaman,Perjuangan,Takwa dan Iman...

Ke arah kecemerlangan
Perundingan penulisan
Pengajaran penyelidikan
perkhidmatan kepada watan

Disini kami berdiri
Setia pada janji
bermaruah berbudi bahasa
UTM sanjungan bangsa
UTM......sanjungan bangsa

okeh...dah abes dah.semangat dah ni nak start sem.HAHA.dah selamat sampai dah pun kat UTM,Skudai ni...sem baru,semangat baru,muka baru...ya,junior masuk..Tahniah2.anda berjaya memboloskan diri ke dalam Universiti ini.semoga berjaya ya...semoga kita semua berjaya.ameen.

em,rini dah dapat kerja dah.kene wat essay pasal Image Processing.brape page??lagi banyak lagi bagus!!HAHA..padan muka!kan bersemangat sgt tadi kan kan?? ;p

okeh la.bye2.nak dengar cite budak2 ni.cite sedih dan menyayat yang berlaku baru2 ini di asrama UTM.sape bace surat khabar taw la citenye...waa..kolej aku tu!!takut...budak2 ni saje je nak wat suspen taw...ssshhh...bye~~



5 comments:

aidaNadia said...

kamu? kat utm????

Yanti Suhaini Binti Ibrahim said...

Bukan ke hari tu belajar UIA?? dah kompius kak Aini :)

cinta sang ratu... said...

to aidaNadia:

iyelah akak...kan sy tanye pasal remote sensing kat akak ritu...pure UTM ni!!HAHA

to Kak Aini:

aik??bile plak sy belaja kat UIA ni kak??HEHE..kawan sy ramai gak kat UIA tu...

aidaNadia said...

lorr.. siyes tataw.. hahaha

cinta sang ratu... said...

huk alloh!!HAHA