Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Sunday, April 5, 2009

Trip to Terengganu-part 2

Jumaat,13 mac 2009


Pagi2 lg kitorang dah bersiap. Nak pastikan misi berjaye..hehe..sampai je kat tempat dimaksudkan, kitorang g makan dlu..wah,sedap o...nasi beriani..lapar la katakan...(makan je taw kan kan?? ;p)

pas makan sume p surau..ade akad nikah.sepupu alia (kak ngah) ngn seorang ustaz..alhamdulillah..selamat semuanya...moga rumahtangga yang dibina melahirkan generasi yang soleh dan solehah..ameen ;)



ustaz asyraf

kak ngah(dr. Azrina)


zaidah teruja di majlis akad nikah..


inilah kami yang meninggalkan utm dengan satu tekad!!haha
dengan confidentnye kami meninggalkan assignment yang perlu dihantar pada minggu depan tanpa disentuh sedikit pon..tp kami xmenyesal sebab ape??sebab nye kami pon xtaw..(sila baca dlm nada cite los & faun ;p)

HAHA..
sebabnye sepanjang minggu tu kami bernasib baik..asignment2 tu sume ditangguh la ape la..mcm2 la..so,xmenyesal langsung!!
inilah masenye nak refresh balik otak ni..asyek2 hadap laptop..
makan laptop,tido laptop,mandi laptop..
tiap2 ari kene bawak laptop yang 3kg tu pg fac..
mane la kau ni xterbantut dibah oiii..huhu

kenape la jabatan aku je yang asyek usung laptop??
itu yang kite kene pikir kan same2..(sila baca dlm nada cite los & faun lg ;p)

14 mac 2009

ni plak mase kenduri doa selamat...
ape yang selamat??selamat diijab kabulkan..alhamdulillah..
itu yang kite mahu..

nanti la masukkan gambo..
wireless ni lembab plak..

TATA

8 comments:

sHaRk~kEyRa said...

sebab ape intrnet lembab?
ha yang itu kite xtahu..
haha~

Alwanieyusoff said...

ko memg excited kalo ade org kawen ni..
sebb ape ko excited?
ha yang tu kite xtahu..
hehe

cinta sang ratu... said...

HAHA...
kelakar la korang ni...
sebab ape korang jd cmni??
ha yang itu kite x tahu.. ;p

sHaRk~kEyRa said...

gila ke orang2 yang komen di atas?

Alwanieyusoff said...

termasuk la shark~keyra juge
gilo2..

cinta sang ratu... said...

gilo ke x??
haa yang itu kite xtahu..

Alwanieyusoff said...

shak sorang je yg gilo..
haaa yang tu kte sume tau..

cinta sang ratu... said...

HAHA..gile kelakar..
meleleh air liur aku..