Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Monday, April 13, 2009

demam peperiksaan


demam demam demam...aku nak demam dah weiii~~
korang jangan la lari bertempiaran.bukannye aku mengamuk.aku cume melepaskan tekanan perasaan jiwa raga yang berbakul-bakul raga ni.ada paham ke ape aku taip ni??terime kaseh sebab berusaha memahami dan teruskan usaha anda kerana mungkin selepas ini anda perlu menggunakan otak anda dengan kadar maksimum.eceh.poyo je.sebenarnye bukan ape pon.saje mau bikin gempak sket di pagi yang hening ini.ni aku nak bagitau korang jadual exam aku untuk sem ni.aku nak korang taw jgk ape yang akan aku alami dan rasai.aku nak sume orang tension macam aku.aku nak sume orang sakit perot macam dalam perot tu ade lava ngah membuak-buak nak kuar tp xleh kuar.ape perasaan korang agaknye ek kalu gitu??(macam korang heran je kan ngn jadual exam aku ni.poyo la ko dibah.org xheran pon.dah!!cukup.)

walaupun korang xheran,aku nak jgk bagitau.and aku nak korang ingt tarikh keramat tu.ini arahan.fullstop!(ape aku merepek ni??) maaf la kepada anda yang singgah kat cni and terpakse bace entry bosan ni.ok ok.nak letak la ni.terima la dari dibah~~

INTERNATIONAL RELATION ----20/4
ADVANCE ENGLISH FOR ACADEMIC ---22/4
INTERACTIVE COMPUTER GRAPHICS ---24/4
OPERATING SYSTEM --- 27/4
APPLICATION DEVELOPMENT --- 30/4
WEB PROGRAMMING --- 2/5

apa macam??barang baik punya..HAHA.ape yang baiknye.kalu boleh wat,alhamdulillah.kalu xboleh?buat2 la mcm boleh wat.ko kan terror bab goreng-menggoreng ni dibah.masalahnye ni xboleh nak goreng2.gile ke nak goreng coding ape sume?pattern ntah ape2.kalu english 2 maybe la.MAYBE.dalam minggu2 terakhir ni,ada plak 2 final project yang nak kene present khamis ni.xsiap lg ni.cne nak siap,asyek study je ;p den takut.and x paham dengan fakulti ni.fakulti lain student nye sibuk menelaah pelajaran time study week ni.tp fakulti aku?time ni la nak wat presentation project la ape la.bagi la kami2 ni bernafas sket.xbanyak pon kitorang mintak.bukannye mintak belanja makan secret recipe mahupun mintak sponsor pegi beijing.ade kitorang mintak?xde maknenye.kalu exam setakat bace je dlm buku tu xpelah jgk.ni nak ingat coding ape kejadah sume.kalu 1 je subjek programming xpe.aku ulang sekali lagi XPE..
nak taw brape subjek programming?setakat ni ade la 5 ke 6 languange yang aku taw..n terpakse belajar.naseb baik aku ni dikategorikan sebagai budak pandai programming yang perasan bagus.ye.aku sangat perasan dengan diri aku.at least, aku confident.yakin BOLEH!!

HAHA

eh eh.sape yang gelak tu.xpercaye ke?percaye la..aku xkan mentipu korang.tolong la percaye...aku ni boleh dikategorikan sebagai otai.eceh.jgn la percaye.wat abeh bogheh yo..

web xsiap lagi wei.ade sape2 nak tolong?sape terror kat cni tolong la wat kan untuk aku..aku xberdaya lagi.otak ku tidak boleh berfikir dengan rasional buat mase ni..time2 ni la selalu berlaku perlanggaran antara sel2 malason dan sel2 rajinon.sel2 ni akan berlanggar antara 1 sama lain sampai la sel2 yang paling aktif menguasai otak.selalunye sel malason akan mengambil tempat dan terjadi la sindrom stado..ya..itula yang berlaku pada diriku buat mase ini.sindrom ini telah menguasai diriku dan aku pon berubah menjadi power rangers pink.inilah salah satu petanda yang menunjukkan aku ni seorang yang suke menolong orang di dalam kesusahan..ape yang penting..KERJASAMA!!
~~dah start dah merepek.cukup dibah.ingat Allah ingat Allah

dah cukup la sampai disini saja.aku xlarat lagi nak mengawal kepala otak aku ni.nanti macam2 sindrom plak yang timbul.ape yang penting,wat yang terbaik untuk final exam ni.doa banyak2.ingat Allah.ingat mak ayah.jgn lupe study..pesanan ikhlas dari dibah buat anda sume.eceh.terpoyo lagi.btol la.ikhlas ni.
-----------------------------------------
entry tambahan..

aku gile xsuke dengan orang kurang ajar.kalu nak ckp,ckp elok2 sket.mmg aku ni xselemah lembut Alia.tp jgn sebab aku ni cm ganas2.kasar2.ko suke2 hati je nak ckp mcm org xbertamadun.aku tegur ni untuk kebaikan ko jgk.jgn sampai sume org benci.meluat kat ko.aku ni manusia biasa.pompuan pulak tu.walau aku sekeras,sekasar mane pon jgn wat aku mcm ni.lantak ko la kan nak jd ape pon pasni.kalu bleh aku xnak dah 1 group ngn ko.serius ni aku cakap.mintak maaf la ye kalu aku ade wat salah kat ko ke ape.SORRY SGT2.terserah kat ko nak terime ke x ape yang aku taip ni.aku pon malas nak serabutkan otak aku pikir bende2 cmni.xde makne.xde pekdah.dah lame aku sabo ngn ko snanye tp ko yang mule dulu kan?lu pikir la sendiri

ASSALAMUALAIKUM

zzzzZZZZZZZzzzz




No comments: