Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Monday, April 13, 2009

-Tribute to Maryam-

Maryam...
sahabat aku dunia akhirat..
ak rindu kat kamu..
kamu juga pasti rindu padaku..kan kan??
aku taw..
aku nak kamu..
aku perlukan kamu..
walaupon kamu jauh tp kamu dekat di hatiku..

Maryam..
nak kamu urut kepala ku..
pastu ikat and main2 rambut aku sampai aku tertido..
zzzzzzzZZZZzzzz
meleleh-leleh air liur...
jangan kamu rasa dirimu tidak berharga,tidak berteman..
kerana selagi aku ada kau tetap pojaan hatiku..
hehe

terharu x?terharu x?
ayat jaga hati sahabat ni.
betol la.kamu mmg terbaik..
walaopun agak gedik and gatal sket tapi xmengape..
itu lumrah kamu..
HAHA~~

jangan marah ye sayang..
nanti kene jual.
serius aku rindu.
fullstop.
dah cukup luahan perasaan buat Maryam,
the best friend ever.

No comments: