Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Tuesday, April 14, 2009

Re:Sama tapi tak serupa

Dear Alia,

thanks for da entry.i like it.HUHU.same ke?kat mane la yang same tu ye?xpaham xpaham. Awak nak taw x, saya ni kalu kawan/duduk sebelah sape2 pon mesti ade orang tegur muka kami sama.saya pon xpaham.nape macam tu ye??saya rasa lah kan,kalu sebelah saya ade Siti Nurhaliza,mesti orang kata muka kami same.kan kan??awak xpercaye ke?betol..percaye la kat saye ni.anyway,thanks sebab tolong saya merungkaikan persoalan dalam kepala otak ni.saya pon nak taw sangat2 sama ke kami ni?pastukan Alia,lepas ni awak buat la pool lain plak.letak muka orang lain plak taw,Siti ke,Juma ke,Wardina ke,sape2 la.muka awak pon boleh.saya xkesah.HAHA.Alia ni nakal la.

--------------------------------------------------

sila klik sini untuk merasai keriangan yang luar biasa!!

VOTE

untuk rungkaikan segala persoalan yang melanda..

No comments: