Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, April 16, 2009

L.O.S.T

jam 4.24 pagi

-->x tido lagi??buat apakah?im webbing...wat assignment.ape lg.xpaham-paham lg ke?pastu lost sorang2.dah la ketua tp xtaw nak wat cane.nak gune flash pon xreti ke?ape punye ketua ni?ape??cakap skang!!HAHA..ketua yang bajet pandai dan bagus.HAHA.gelakkan die.xnak mengaku tu..mengaku ape ni?aku xpaham la.ape?ape?dah,cukup.aku pening.

-->pas lost kejap aku pon p kat locker wani dok depan cermin.pastu amek lip gloss die.sapu kat bibir aku.amek eye shadow.calit kat mata(bukan dalam mata,kelopak je cukup).pastu perasan sorang2.ape la.tiba2 nampak 1 bende kat bawah mata kanan.biaw betol ni???sape la rindu kat aku pkul 3pagi ni.HAHA.lost lg.

-->pastu aku pon dok bilik ida sambil2 gelak2 depan laptop ni.bace blog orang.ketagih btol bace blog die.xpaham aku.die letak dadah ke ape?ke dadih?sedap jugak tu..lapo la plak.lost lagi.

-->ngah dok bace-gelak-bace-gelak ngn Ida,ade sorang lg lost kat cni.lost dlm mimpi.penat betol la kejutkan die sorang ni.lost agaknye xdapat nak keluar..berbagai cara digunakan untuk mengejutkan beliau.plan A xjadi plan B pon xjadi.last2 aku ngn Ida pon pasrah segalanya..selepas 30minit...bangun pon.lost lost.. T___T

sedih...xtaw nape..
nak balik nak balik!!
esok ade presentation web.bersiap sedialah untuk keriangan yang menakjubkan(iklan jap).td present AD mcm ape ntah.terok terok terok.akulah pelopor penghantaran semula report.sebabnye xde pattern.pattern tu ape?aku pon xtaw.HAHA.mmg pandai.ko mmg pandai la dibah.sangat kagum dgn ko.. T____________T

hah,nak mengata aku la tu! korang pon kene antar semula jugak kan?macam la ak xtaw.sepatotnye korang berterima kaseh kat aku sbb menjadi penyelamat 1 kelas taw.kalu x sume kene present balik xpon sume dapat setengah markah je..ak xnak setengah2 ni.aku nak fullmark.kerana ia boleh menjamin kebahagiaan keputusan peperiksaan ku.walaupon aku xtaw dapat pointer berape.ade sape2 yang lost?ade ke?sape yang lost tu?nanti datang jumpe aku pastu tanye ape yang terjadi sebenarnye ek?aku malas la nak taip panjang2 kat blog ni..walaupon sebenarnye xtaw nak cite ape dah.malas nak explain sbb nanti jadi macam ayat kene palu(?)

ok.cukup la sampai cni..nak p bermanje ngn anak2 buah kejap(contoh ketua berwibawa).

No comments: