Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Saturday, March 28, 2009

impianku...

Assalamualaikum kawan2 sahabat seperjuangan sekalian...
maaf la kepada mereka yang menanti n ternanti-nanti sambungan entry pasal trip to terengganu...
aku busy sgt2 minggu ni..minggu depan ade 3 projek yang perlu dihantar iaitu:

i-Operating System
ii-Interactive Computer Graphics
iii-Hubungan Antarabangsa(subjek elektif)

fuhh~~~
berpeluh-peluh nak menyiapkan tugasan2 tu semua.
dan Alhamdulillah graphics aku adelah dalam 70% nak dekat siap..
aku ngah cari model nak masuk dalam game tu..
sambil2 tu nak update sket blog ni..
hehe..

tapi sambungan untuk trip pg terengganu tu aku post nanti la ye...
em,skang ni kat UTM sedang berlangsung pesta konvo..
sempat la jgk pegi malam jumaat ri tu..
walaupon Dr.Azman bg keje last minute pg tu,tapi kami sempat gak siapkan proposal ptg tu jgk semata-mata nak pg pesta konvo...hehe

snanye nak p tgk inteam..
Ida yang beriya agak aku..
masuk2 kelas terus je meluru kat aku xmenyempat-nyempat..

Ida: dibah,inteam dtg mlm ni..hihi..jom pg nak??nak??
Aku: em..yang pertandingan nasyid tu ek??artis jemputan je kan??bukan konsert...
Ida: Ala dibah..jom ar..he..saya taw awak nak pg gak kan??
Aku: hehe..mcm taw2 je Ida ni..yelah,sy p teman Ida..huhu
Ida:(sengih sorang2..suke la tu!!)

maka berangkat la kami mlm tu..
aku beli tudung ekin 2 pasang..
murah je RM10 dpt 2..
nak pakai tu bukan ape,aku ade tudung yang labuh tapi jarang..
so bile pakai nampak la tengkuk I yang jinjang ni..hehe
nak pakai tdg ekin tu kat dlm so xnmpak la tengkuk I..
pandainyeee~~

lambat gak balik mlm tu...
kitorang jalan kaki dr padang kawad ke kolej 9..
takot..dh la mlm keliwon..hiiii~~
kitorang jln laju-laju-laju..
pastu sampai dengan selamat nye..
Alhamdulillah...

mlm 2 cm xleh nak tido la sbb sengal2 badan ni...
dah la kelas dr pg sampai ptg..
pastu mlm plak g pesta konvo tu..alahai~~
sanggup demimu wahai teman..(yeke??)

Ape2 pun,tahniah aku ucapkan kepada para graduan konvo kali ni..
InsyaAllah lepas ni giliran aku plak..
ade dlm setahun setengah je lg nak grad..
bestnye~~~

p/s: nak pakai jubah konvo..bersame skroll ijazah di dlm genggaman..mak dan ayah kiri kanan..pastu aku nak nangis puas2..(mcm ayat wani je??) sambil berkata kepada diriku...inilah usaha aku selame ini...akhirnye... impianku jadi kenyataan

Ya Allah..kabulkan lah..ameen

No comments: