Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, August 19, 2010

Catatan (Bukan Cacatan) Lagi


dib dib

dibahhhhhhhhhhhhh

Buzz!!!

Ko ngah watpe?

Oit

Buzz!!!

//

Neh sape punye keje neh??mengganggu tidur siangku je.Dahla sakit kepala ni + loya tekak + rase nak muntah.aik??simptom pelik neh T_____T

Tapi mood tiba-tiba berubah menjadi sehat bila Wani,orang yang buat keje Buzz!!! diatas, ajak saya balik rumah minggu ni hoyehhh. Bukan minggu lepas kate nak balik umah ke?oh,tak jadi…pastu menyesal tak balik T_____T

Entry sedih ke apa neh?jom senyummmmm =))

Baiklah,minggu ni punye cerita,em,takde yang menarik sangat pon.Mood aku lebih banyak kepada tidur tidur dan tidur. Dah 8hari berpuasa,dalam 5hari kot tidur kalau dijumlahkan he he he.ok ok 4 setengah hari la lebih kurang kan.Buruk dan busuk sangat nampaknye perangai minggu neh.Cuba tingkatkan lagi minggu depan ye Adibah. Baik baik(jawab dalam hati)

Nak cite ape neh Wani??Entry ni terjadi atas dorongan Wani ye.Tanpa segan silunye beliau telah memujuk rayu saya supaya update blog neh.tidak percaya??neh bukti :



Percaye skang wiwit!ha ha ha

Baiklah,tanpa menghampakan permintaan Wani a.k.a Si Hijau(?),mari kita mulakan entry ni.aik?tak mula lagi kah?dah setengah perenggan dah ni,kata anda di dalam hati.

Khamis yang lalu,saya telah menduduki peperiksaan undang-undang berkomputer.Cuak wa cakap sama lu...Almaklum la,umur dah 22tahun tapi baru nak amek lesen kete..malu sikit eh!ha ha ha.but its ok sebab lulus cemerlang you~~~Alhamdulillah,49/50 and saya salah satu soalan di bahagian A.fuhhh~~nasib baik lepas.insyaAllah Ahad depan,akan pegi kelas teori dan amali plak pastu dapat lesen L yeay!ha ha lesen L je pon...tu pon nak kecoh,kata anda lagi di dalam hati.

Selain itu,minggu ini juga saya busy menyiapkan assignment games.(tapi sebenarnye takdelah busy sangat pon hu hu).Terime kaseh kepada Nicholas,Zul dan Farahainee kerana game kita memang hebat.Setiap seorang daripada kami perlu siapkan environment untuk setiap level.Saya sepatotnye buat level 2 and design yg saya wat tu sangat la simple.Alih-alih bila dah bagi kat Nick and Zul,jadi level 5 plak pastu gila hebat ah wowowowo..sampai bila aku main je asyek kalah je ho ho ho memang aku takde bakat main games.I kan perempuan melayu terakhir you~

Selain itu,minggu ni asyek tidur tidur dan tidur.eh,dah cite kan kat atas?ok,skip perenggan ni.

Selain itu jugak,minggu ni banyak sangat keluar dengan kawan-kawan.Dengan wana la,wani la,wanu la,wano la eh eh alia la ekin la kawan sekolah la and macam2 lagi la kawan-kawan saya.Kadang-kadang rase macam pelik,selame 3tahun aku disini,sem ni la aku paling aktif sekali makan luar.Dahla pegi dengan si Wana yang baru sebulan masuk UTM ni tapi die plak yang bawak aku jalan-jalan Johor ha ha.Macam pelik tapi tulah realitinye.Sem ni bru aku taw name kedai-kedai,restoran-restoran yang best kat luar wohoooo.Alhamdulillah,dapat jugak merase walaopon macam dah terlambat kan.Sepatotnye waktu-waktu sekarang ni perlu dihabiskan dengan menyiapkan PSM2.Namun,masa yang singkat ini digunakan untuk berjalan-jalan sekitar Johor.ish ish ish...Dalam masa sehari,sempat pegi Air Terjun Kota Tinggi,Desaru dan Jusco Tebrau lagi you~~sila bangga (--")

Rasenye tu je kot aktiviti aku minggu neh.Tidur,wat assignment,fb,bace blog orang tapi blog sendiri malas nak update,puasa,buka puasa,terawih,kalu penat terawih kat bilik je,tidur lagi,wat assignment,fb,bace blog orang,borak-borak dengan roomate,pegi bazaar,buka puasa kat kfc,buka puasa kat bilik wani pastu hujan order pizza hut pastu macam-macam lagi ah.Tapi main point dia adalah TIDUR.

Aktiviti yang sangat tak sehat.Jangan tiru ye.

p/s : Wani,raye ni ko pakai baju kurung ke kebaya ke cheongsam?aku nak pakai jubah ah.Mane nak carik jubah cantik2 neh?Ade orang nak tengok.ops,malu I


No comments: