Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Saturday, January 23, 2010

budak comel memang patot dirindui

oh,sangat rindu ini budak!



budak ni yg aku ngah rindu skang(instead penggali kubur =p)
muhammad adib name diberi..
ni la penawar hati kat umah..
anak bongsu la katekan..


budak ni mmg suke tgkap gmba..waktu mule2 beli laptop dulu,
xleh tgk kakak die ni bukak laptop,mst ajak tngkap gmba..hehe
"nur nur jom tgkap gmba nak?"
aik,die plak tanye aku..=p
mcm laptop die je..heh
tu lah adikku sayang..


tp best taw webcam ngn adib ni
sempoi n sporting mcm kakak die jgk..
kalu aku soh nganga mulut,die pon nganga..
soh jelir lidah,die pon jelir..haha
bagus2,ni la adik soleh
taat pada kakak.. =p

yang kiri tu mak kami..kalu tngkap gmba ngn mak,mst kene snap byk kali..
sbb gmba xjd..ade gmba tutup mate la..mata kuyu la..haha
mak mak..pastu nnt die ckp,"mak dlm gmba xcantik la..nape ek?nape nur dlm gmba mak tgk jd je?"
haa...anak mak ni kan photogenik(betol ke aku eja ni?) dan photo-gedik.. =p
kat luar pic xcntik pon.. T____T
*redha je


Ya Allah! buruknye muke!haha..
ni sengal la ni,,bile kesengalan dh dtg..
layan je...


fuiyooo...betul ke mak aku ni??
mak sempoi ah..celet sket..hehe
mak aku sporting ok..ak time dh besar ni bru rapat ngn mak..
boleh cite mcm2 kat die..die pon denga je..
byk bg nasihat..thanks mak!
dulu kecik2 slalu gaduh kot ngn mak..haha
biaselah,remaja bru nak naik..bru baligh..
memberontak ke ape..ntah la..pape je la aku ni..heh


okeh,berbalik kepada si adib ni..mane dpt name adib tu??
haa...ak la yang bg name tu.. =)
adib ni lahir time aku form 2..
mase tu mmg berharap sgt dpt adik pompuan..
yelah,aku sorang je pompuan dlm famili ni selain mak aku..
mak n adik2 lain pon mmg harap sgt yg ni pompuan..

kitorang pernah tgk tv ade doktor tu ckp,kalu mengandung n
nak ank pompuan,mkn aiskrim..
lg la kitorang pikir dpt baby pompuan sbb mak aku setiap hari nk makan aiskrim..
heh..bg harapan je


alih2 kuar ade ekor kat depan..aik?haha..
xpelah,Alhamdulillah..yg penting selamat semuanye..kan kan?
aku diberi penghormatan oleh ayah,cewah..untuk bg name kat adik aku ni..
aku ingt lg time tu aku xleh decide lg nak bg name aku..
sbb nye ak xjumpe makne name tu..hehe
xpayah la bgtaw name tu kat sini..malulah *blushing


ayah aku dh nak pg daftar dh ni..adoi adoi..cmno ni?
last2 aku soh ayah pg je daftar name ape2 yg ade makne elok..
sbb ak mmg xleh decide..hehe..snanye nak sgt2 name tu!haha

tetibe..telefon berbunyi ring ring ringg..
ku angkat ku denga suara...
eh,ayah!
"nur,cepat la bg je name adik ni..ayah xtaw nak letak ape ni..,"kate ayahku..
"em,letak jelah muhammad adib..,"balas aku.
"adib?ha..ok2.bye,"kata ayah.

maka,terhasil lah sebuah nama yg xlapuk dek hujan dn xlekang dek panas..
ape ntah aku merepek ni..hehe
adib,kak nur rindu la kat adib..
minggu depan kak nur balik k..
muahh muah!!

ok ok..adik2 yg lain xpayah nak jeles..nak sentap..nak emo k..
ak pon syg korang byk2222..hehe
kalu la amin bace ni,mst die soh aku wat entry pasal die plak..
amin,ko tunggu jelah ek aku wat entry pasal ko..
hehehe..ak dh taw dah nak tulis ape pasal ko...wakakaka..

-tamat-

No comments: