Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Sunday, January 25, 2009

Kenal tak siape ini??

Dear SCVians,
anda perlu menonton klip di bawah ini kerana ade kejutan menanti...hehe
kenal x sape 2??
beliau adalah orang yang bertanggugjawab membuli kita dgn assignment games yang melambak2..
dapat teka ke??
.........................................................................................................................................................

LOADING...



LOADING...


LOADING...

....................................................................................................................................................................



opssss!!xleh nak upload la...mcm mane ni??
nak tgk jugak ke??kalu nak tgk sgt,p kat youtube pastu taip 'Dikir Perantau di Korea 3'..
anda akan melihat 1 wajah yang tidak asing lg bg student di jabatan
Graphics and Multimedia Software...

Siapa??kalu nak wat PSM tajuk games,korang bleh la nak ambil beliau sebagai penyelia...
hahaha..
ya betol!!beliau adalah Dr. Abdullah Bade...
lecturer kesayangan merangkap PA aku...
bukan Personal Assistant k...tp Penasihat Akademik...


beliau merupakan seorang yang komited dan agak 'lembut' berbicara...
namun,aku taw di dalam hati nya,beliau ingin anak2 didik nya berjaya wat games and main games macam die..hehe
and seperti biasa,cuti tahun baru cina ni kami dapat tender baru..
jengjengjeng....
sem ni aku 1 company dgn Nicholas anak Guwang
kene wat research pasal Procedural Texturing..
ape bende 2??aku pon xtaw...nick,ko dah cari ke??
aku xcari lagi....waaaaaaaaaaa

xpe2..relaks..tarik nafas~~fuuh~~
sem ni aku akan wat yang terbaik untuk setiap subjek yang aku ambil..
hahaha..
chaiyok adibah!!fighting!!


--Nicholas Guwang my partner--

///gambar terpaksa di removed atas permintaan

--Dr. Abdullah Bade--

(lecturer kesayangan ida.. ;p)

ngantok.......tata!!

~zzzZZZzzZZZzz~

updated 3September 2010 : Atas permintaan Dr,saya dah remove gambar Dr dalam blog ini.Atas sebab beliau sudah tidak berkhidmat lagi di UTM.Tak sangka beliau masih ingat lagi entry ni.Rase sedih pulak...sobsobsob


No comments: