Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Saturday, January 24, 2009

Happy Belated Birthday!!

20 januari 2009...

alhamdulillah...genap lah usiaku,21 tahun pd 20 januari lalu..selame itulah juga aku masih mampu menghirup udara di bumi Allah ini...

alhamdulillah..aku seronokkkkkkkkkkkkkkk sgt2...
ak rase ni la besday yg paling bes n plg memalukan..tp ak sporting je..hehe
xpe2..sape yg bertanggungjawab ke atas ape yg terjadi ari ni,ak akn balas balik jasa kalian itu...huhu
aku dpt kezutan dr Alia..she gave me a cup cake..nyumnyum..sodap..tp xsempat nak tangkap gmbo coz ak dah abeskan...he..

alia bg ak kad yg cantik n comel skali..tq Alia 4 being my besfren...ni kad alia


" Dear Adibah,
no sweet flowers to send....
no cute graphics to forward...
just a greeting card to give...
with da loving heart saying...
HAPPY BIRTHDAY MY DEAR... "
pastu kat bwh kad 2 ade tulis perkataan ni:-
*waiting for da surprise k...jgn marah2 taw...dAa
aku yang lurus ni ingtkan xde pape la kan..rupe2nye sesuatu telah terjadi di fakulti...jengjengjeng....


Zaidah telah membuat n 'print' 1 announcement n Alia bertanggungjawab menampalnye di papan kenyataan fakulti...wawawa...
aku teramatla malunye...kerana statement yg dikarang oleh Saudari Zaidah amatlah menyentuh kalbu...

"Hello everyone!!!
today is my birthday,anyone who sees me....
please wish me luck as my birthday gift
Nothing is important than birthday wishes from u all!!!"

sabo jelah...

'sebbaik i ni sporting.....'

thanks taw Alia(4 da cake n nice card),Zaidah(4 da surprise!! n belanje mkn..nyum2!!),Aisyah(4 da RM5..hehe),Wani(ntah?? 4 da tuna mayonis;p),Ida(4 da air..nak air ape ye??),Sabrina(4 nasi ayam),Farah,Shak,Yana,Aimi,Me Han,Zul,Wan,Ariff,Sakinah,n sume la budak2 SCV..n xlupe kpd yang tersayang(ehem2)...azza,izad,lyn,mak usu,hana,maryam n my lovely mum n dad..
LOVE U ALL!!!!!!

4 comments:

fikrifayi said...

huhu.. cool nye kwn ko!

cinta sang ratu... said...

cool??
yelah 2...patutnye aku la yang cool...haha

Alwanieyusoff said...

weitt...
hepi birthdy..yg ke 21 thun..
bile nk makan kek sm2 nie???hahaha
im waitng tau..hehehe

cinta sang ratu... said...

tq..tq..
la...ko masih menanti ke??
nanti aku dpt pt kte p bolot kek kat secret recipe k..yummy!!