Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, September 23, 2010

Dua Bulan Je Lagi

Minggu ni tak berapa sehat.Demam raya mungkin??he he he

Semalam baru berkesempatan ke Pusat Kesihatan.I dapat 5 jenis ubat taw - antibiotik,sakit tekak,selsema,batuk dan kahak (yeks)
mak aih,banyak betol kan..takpelah,sakit kan penghapus dosa =)

Setelah 2minggu bercuti raya,akhirnya Sabtu lepas I kembali ke pangkuan UTM. Oh,sangat 'rajin' rasenye kali ni.Mood nak siapkan kerja 'membuak-buak'.Semangat nak habiskan sem ni semakin 'kental'.Anda percaya?sila jangan percaya.

Sabar Adibah,2 bulan je lagi.2 bulan je <---- Cubaan memujuk diri sendiri

Raya kali ni tak berapa nak meriah sangat la.Duit raya pon tak banyak aish.Terase sangat diri ni dah berusia hu hu.Harap tahun depan lebih meriah.InsyaAllah.

Nak taw tak,sekarang ni UTM sibuk dengan pesta konvo.Isnin lepas I mewakili "kawan" untuk amek jubah konvo beliau.Baik tak I?he he he.Dalam keadaan tak berapa nak sehat,beratur punyelah panjang.Tapi disebabkan semangat semakin 'kental' akibat baru lepas cuti raya,I gagahkan jugak beratur kat situ 1 jam.Masa tu mulalah I meletakkan diri I dalam 'kasut' orang yang nak konvo ni.Wah,seronoknye!Feeling baling2 topi gitu ha ha.

Harap angan-angan ini jadi kenyataan.

Gambar raya?nah!


Ini bukan suami ye.Ini Pakteh saya.
Gambar bersama suami?raya tahun depan mungkin.ha ha berangan!

Selamat Hari Raya - Maaf Zahir & Batin

//Sedang menanti kedatangan beliau.His G-day coming
//yeay!


2 comments:

Poyaty said...

ececeh, saya nk tggu gamba awk dgn suami thn dpn. hihihi

cinta sang ratu... said...

insyaAllah...hihihihi

*gelak gatal :p