Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Monday, November 10, 2008

EXAM!!

aduiyay...penat sungguh minggu ni..xlarat nak hadap laptop n note yang melambak2 ni..hidup aku jadi xtentu arah sejak kebelakangan ni..adakah sebab aku menjadi pelarian??ataupun sebab jiwa kacau??hoho..susah nak jawab tu..yang pasti aku xsabar nak tunggu abeh sem ni n bukak buku baru plak ntuk sem depan.. :p

masalh aku skang ni ialah aku sedang mencari en.MOOD..die xdtg2.aku tgu die dr td taw..tp aku rase baik aku start study dlu sebab kalu nak tunggu die dtg ntah ble la agaknye...tgu aku abeh exam baru nak datang kot..ish2,jgn la ikot perangai aku ni ye kawan2 sume..

wish me luck n doakn aku berjaye dpt dekan lg sem ni..amin...

No comments: