Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Sunday, September 1, 2013

Kembali Mewarnai

Bismillahir Rahmanir Rahim...

Apa khabar, blog? Sihat? Lama sungguh tak menconteng arang di muka kamu ye blog?
Rasanya sudah tiba masanya untukku kembali mewarnai arena blog tanah air. Yeay!

....................

Disebabkan ini adalah entry pembukaan untuk tahun ini, mari kita sama-sama mengimbas kembali biodata penulis blog yang perasan sibuk ini.

Nama : Nur Adibah.
Usia : Sweet 25.
Status : Berkahwin.
Nama Suami : Mohd Kamal.
Pendidikan : Sarjana Muda Perisian Grafik dan Multimedia, UTM.
Hobi : ............(takde yang spesifik,asalkan memenuhi masa terluang)
Cita-cita : Suri rumah yang berjaya, kaya dan bermaya.

Cukup sampai di sini saja perkenalan kita. Blog ini akan di kemaskini dari semasa ke semasa. *mengikut kelapangan dan kerajinan penulis.

O ya, hari ni hari pertama saya bergelar suri rumah. See? Cita-cita macam dah nak tercapai, kan? Mudah-mudahan....akan menjadi suri rumah yang berjaya,kaya dan bermaya. *makbulkan lah Ya Tuhan.

Ada sebabnya saya berhenti kerja. Ini juga atas arahan suami. Kita cerita lain kali OK?
InshaaAllah saya akan selalu update. Saya harap kawan-kawan saya yang selalu suruh update blog berpuas hati dengan janji manis ku ini. OK kawan-kawan, semoga sihat selalu, bahagia dan membahagiakan ya!

Wassalam.

No comments: