Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Thursday, December 8, 2011

Motivasi Diri

Betapa unsur-unsur negatif telah menular dalam blog ini. Lantaran membaca entry yang ditaip sendiri oleh aku beberapa bulan yang lalu, membuatkan aku terfikir bahawa aku ini bukan insan yang hebat, bukan insan yang terbuka dan positif. Susah mahu menjadi positif, bukan?

Maafkan aku kerana meluahkan apa yang terbuku di hati ini dengan penuh kekecewaan. Keghairahan nak menulis sesuatu yang hebat membuak-buak. Tapi aku tidak hebat. Bagaimana ya? OK belum apa-apa lagi dah menyerah kalah.

Aku hebat. Aku baik. Aku bahagia dengan semua yang aku ada walaupun sebenarnya ia bukan milik aku. Ia milik Tuhanku. Terima kasih Ya Allah.

No comments: