Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Monday, April 18, 2011

Macam Mana Nak Kurus Macam Dulu-dulu?


Hoyehh..topik kita pada hari ini ye kawan-kawan adalah, 'Macam mana nak kurus macam dulu-dulu?' --padahal takdelah kurus mana pon. tembam jugak cuma takdelah macam sekarang ni haaa...

Nak tengok aku yang dulu?


Ni masa zaman amek PMR kat Sekolah Hillcrest

Ni pulak gambar kat Teknik Gombak masa form 4. Aku pakai baju hitam ye.

Ni pulak masa form 5. Aku kat belah kanan sekali. Putih macam tepong gomak, bukan? Masa ni zaman pakai temulawak. Boleh dikatakan, satu dorm tu pakai temulawak ni taw. Memang lawak la. Akibatnye, aku selalu dicop sebagai 'budak yang pegi sekolah pakai mekap' oleh budak-budak lelaki dalam kelas aku. Padahal aku pakai bedak talkum je. Yelah, nak buat cmne kan, dah memang cantik semulajadi (tolong la jangan perasan)

OK, berbalik kepada topik yang kita bincangkan hari ni, macam mana nak kurus macam dulu-dulu??? Pleaseeeee la bagi cadangan


Yang memerlukan bantuan,

ADIBAH

3 comments:

shakirah samsudin said...

i ade tips nak besaukan badan je weh, sori la. :p

Cikgu Mat Dol said...

ak pon..ak da gemok doo..

elhafidz said...

Wah! Junior Teknik Gombak rupanya. Tak tahu pula selama ini. Hh. 4th Batch kan? Saya 2nd.