Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Tuesday, December 8, 2009

jatuh lagi...

aduhaii...duk rumah 3minggu berat badan terus naik..abes diet aku taw..huhu
--ape la die ni bukak2 entry xbagi salam terus mengeluh..ish ish..
em,Assalamualaikum... ;p

3minggu duk rumah,blog x ber'update'
sebabnye xde internet woo..ni ha baru beli beruk-band digi kat PC fair ari tu...
nak cube tengok macam mane performance digi selame 7hari ni.
ok kot setakat ni walaupon lembap sikit.hehe.ko tunggu je la naseb ko ye beruk-band..kalu i berpuas hati,u selamat dalam simpanan i..tp kalu u slow cm sipot sarawak,i antar u kat digi centre..so,sila berdedikasi dalam memberi perkhidmatan kepada tuanmu ini..terime kaseh.

oh ye,cerite pasal PC fair..ehem2..
aku pergi dengan adikku,teman yang berbudi dan adik teman yang berbudi..
teman yang berbudi(TYB) yang ajak.i follow je...tp kan,tp kan..
aku borak dengan adik aku..TYB berborak dengan adik die..
TYB berborak dengan adik aku..aku berborak dengan adik die..
TYB xbercakap pon dengan aku..aku pon segan la nak bercakap dengan TYB..
haa...walaupon TYB xberborak pon ngn aku..aku tetap suka sama dia.kagum gile wei..kagum sebab die taw jaga adab dan batas2 pergaulan..taw jaga pandangan mata..banyak bende yang aku belajar daripada TYB.Alhamdulillah dengan kurniaanMu....walaupon kadang2 rase xlayak je.. T____T
Raya Haji ari tu pon,TYB sempat berkunjung ke rumah.melawat mak ayah.tp time tu ayah xde kat rumah..sempat jumpe mak je..kesian die jalan kaki jauh2 semata-mata nak datang rumah..terime kaseh ye.. =)
esok,TYB nak balik UTM dah..aku tinggal kat sini..pegi praktikal kat Bukit Jalil..

perjuangan perlu diteruskan dan perjalanan masih panjang..
InsyaAllah,kalu niat kita baik,betul dan ikhlas,Allah akan permudahkan..Ameen =)

ok lah,TATA..
semoga Allah permudahkan perjalanan hidup kite semua dan berikan kite semua yang terbaik dunia akhirat..Ameen..

No comments: