Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Saturday, October 17, 2009

Ketika Cinta Memanggilku...

layan lgu ketika cinta nyanyian Siti Nurhaliza..
nyanyian asal oleh saudara Opick daripada Indonesia..

hidup xberapa tenang sekarang..bukan xtenang sebab kene kacau dengan jin binatang ke ape..tapi xtenang sebab benda-benda mengejut yang berlaku dalam hidup.errkkk.malas la nak pikir.serahkan segala-galanya pada Dia.*Bantu aku Ya Rabb*

tiada semangat mahu belajar,buat assignment mahupun berangan.*eh kejap,berangan terkecuali HAHA*.dah la Adibah,pegi buat kerja berfaedah sikit.tak perlu tunggu buah yang belum tentu gugur.tak perlu.walaupun sebenarnya macam dah nak gugur je beberapa hari yang lepas.HEH.ape ntah aku merepek ni.aku sendiri tak paham dengan hati aku skang so kawan-kawan maafkan aku.aku tak tahu nak explain cam mane.aku mohon pada kalian,doakan yang terbaik buat diriku.aku juga doakan kalian bahagia.terima kaseh banyak-banyak.tanpa kalian,aku bukan siapa-siapa.aku juga nak mintak maaf kepada kawan-kawan yang pernah terguris perasaan,hati dan jiwa selama berkawan dengan aku.maafkan aku.aku juga manusia biasa.aku taw kadang2 aku bergurau terlebih.kadang2 aku bercakap ikot sedap je.sebab terlalu excited bergurau la tu.*ape punye perangai*

so,kesimpulannya sekarang ni.aku malas nak pikir!fullstop!*wahai hati,,tenanglah dikau...*
tapi aku mcm yakin je.tapi mcm xpercaye pon ade.haiii la!!camana ni....ade sapa2 mahu bantu??sebenarnye bende ni xde sape pon boleh tolong.hanya Dia.Dia sahaja yang ada jawapannya.bantu aku Ya Rabb..tenangkan hatiku..lepaskan segalanya..Ameen

No comments: