Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Wednesday, October 15, 2008

Aku Yang Malas

Hari ni buat pertama kalinye(setelah sekian lame),aku xbrape byk keje..tp still ade keje yang tertangguh n masih belom mule lg..seperti biase aku yang malas ni dok dpn laptop n lalalala..hehe..tp sambil2 tu ade lah jgk aku wat projek OOP..

hai la badan..penat xterkate la sem ni.baru tahun 2 tp mcm final year..keje banyak,study makin susah n aku makin malas???ble la aku nak insaf ekk..kepade sape2 yang bc coretan aku ni,tlg la doakan aku jd rajin sket ek..ble aku rajin,korg jgk yg senang..sbb aku dah wat sume keje n korg bleh copy..hahaha..tp, xsemudah itu..kalu nak copy,korg kene sediakan pulut kuning,ayam percik,telur kampong n yang paling penting,ongkosnya donggg...skang ni,sume bende pakai duit taw x??>>even nak masuk tandas awam pon kene bayar(tu pon belom terjamin la kebersihan tandas 2..eee yakss)..apehal ckp pasal tandas ni??

back to our topic, "Aku Yang Malas",ape pengajaran yang korang dpt drpd coretan aku ni??tlg la bg komen ye..xkan singgah bc je kot..aku harap korg nasehat la aku yang malas ni..supaya 1 ari nanti aku insaf n dapat post coretan yang bertajuk "Aku Yang Rajin" plak.. ;p

2 comments:

Alwanieyusoff said...

No komen..coz aku pun pmalas gak...

cinta sang ratu... said...

ko rajin sket dr aku...
tp sket je lah,xbyk..huhu