Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Sunday, September 13, 2009

Shopping Rayeeaaayyy

jumaat lalu seperti yang dirancang, kami( aku,Alia,Sabrina,Farah dan Shak) pegi berpoya-poya di Angsana Johor Bharu..
tujuan utama : cari baju rayeeaaayyy!! aku.
fuuhhh...punye la banyak baju yang cantik2 kat sane.cantik dan mahal.harga kalu x 200++ mesti 300++..aduiii..mane la tahan kan.name je pakai beg LV.KAHKAHKAH.ok.its fake.puas hati shak?farah??
mereka tidak puas hati dengan saya.

kata mereka, "dibah,baju ni cantik!".
aku pon kate,"wow,cantik jugak harga die".
shak balas,"ape barang pakai beg LV setakat berape ratus je ni..beli la dibah..HAHA".
aku reply,"not my taste".
mereka berkata,"dibah..malu wei pakai beg LV..HAHA".
aku,"berape ribu??xde yg mahal lg? oppss..sori la murah sgt ni".

perghh..gile belagak aku.ok ok.teruskan mencari...cari punye cari punye cari.xde yang berkenan di hati..last2 kami pon p jusco Taman U dulu.berbuka di sana.bersama-sama papa Zul.lepas berbuka,zuuupp!!bergegas ke Angsana semula.memang buat keje bodoh+gilos.ulang-alik mcm byk sgt duit.ish3...

oh ye..banyak jgk kuih raye kat Angsana taw.mcm2 jenis dah kitorang rase.sedapppp!!tapi muak sikit la sbb mkn byk sgt.HEHE.sementara Farah dan papa Zul cari kuih raye, Shak dan Alia teman aku p cari baju rayeeaaayyy!!.finally,i got one.ehem2,mereka kate persis Siti Nurhaliza.uhuk uhuk.batuk jap.nak tgk??xboleh...ni baju rayeeaaayyy!! xleh tunjuk skarang.HAHAHA


bergambar kenangan di kedai kasut bata.
BATA??
ye,BATA.ade masalah??

suppose beli yg ni..tapi xjadi.HEHE.
abaikan muke ku dan tudung kotor terkena eyeliner itu.
farah punye angkara...waa...


yang tengah tu farah.die la yang wat tudung sy kotor.
fghjkljnbh!!

pilot dan co-pilot..
sedia berlepas!!

ini orang xde keje.
em,sebenarnye byk je keje.
PSM bab 3 dah siap??errkkk..

no description

awekss cun tunggu piza siap

papa Zul wat scandal
ini cobaan ye..

itu hantu farah

asdfghjkl;P
nothing to say

ye ye,saya taw semua dah bosan.
kembali ke blog masing2.
eh jap,sebelum tu saya nak bagitaw sesuatu.
em,sy balik rabu ni yeeeaaaay!!
nantikan kepulangan anakmu ini...
honestly,hati saya skang dah ade kat umah.
jasad je kat UTM ni.
uhuk uhuk.
Assalamualaikum..

2 comments:

MEMEYlicious. said...

cm knal je noor farahainee bt shahidan 2?hehe.

Insp Amir said...

yela,mcm kenal je.... top skrg die da pakai tudung..