Mari Berselawat Setiap Hari

اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله واصحابه وسلم

Ya Allah,limpahkanlah rahmat ke atas Muhammad

Sunday, August 2, 2009

Aktiviti Company

me,Shak dan birthday girl

Wani dan Alia

i-Tech Training Centre
dari kiri:CEO,CSO,CFO,CIO,CHRO
CMO tiada dalam gamba.
ni nape plak CEO yang tangkap gamba??



Farahainee...
Happy Birthday
nanti kite g Terengganu tgk 'Telor berpenyu' k??
HAHA..
------------------------------------------------

Malamnye..aku,Wani dan Shak p main bowling kat Skudai Parade..
First time taw aku main bowling...
tapi aku berjaye mengalahkan Wani yang pada mulenye bersemangat waja ajar aku baling bola cmne...HAHA
last2 aku yang ajar die..wani,badan ko kene ke tepi sket baru baling..
eceh.macam pro je aku nih.PROPA!!
adakah ini yang dinamakan bakat terpendam?? ;P
beginner macam aku ni kire ok la kan dapat 75..
perhatian kepada anak-anak buahku,syarikat akan mengadakan bowling tournament disebabkan CEO terror sangat maen..sila buat pembayaran kepada CFO company.TQ

2 comments:

sHaRk~kEyRa said...

yaay..
nak!!!

:p

cinta sang ratu... said...

okeh shak..sila byr pada CFO okek??
tp ko xleh letak name shafika nnt tetibe jadik terror..xleh!HAHA